Primark lansează o nouă colecție de produse postoperatorii, parte a campaniei de conștientizare a cancerului de sân

Primark lansează o nouă colecție de produse postoperatorii, parte a campaniei de conștientizare a cancerului de sân

  • Campania „We’re with you” pune accent pe sprijinul acordat persoanelor afectate de cancerul de sân, în fiecare etapă a parcursului lor.
  • Noua colecție Primark dedicată conștientizării cancerului de sân, alcătuită din 49 de articole, cuprinde sutiene speciale postoperatorii, proteze mamare noi și buzunare, toate disponibile pe tot parcursul anului.
  • Primark va dona peste 50.000 de lei Fundației Renașterea, pentru a susține serviciile oferite persoanelor afectate de cancerul de sân.

 

1 octombrie. Primark a lansat astăzi campania anuală de conștientizare a cancerului de sân. Ediția din acest an, intitulată „We’re with you”, își propune să sublinieze importanța autoexaminării și a sprijinului necesar în toate etapele luptei împotriva cancerului de sân. Campania aduce în prim-plan poveștile a trei femei care se confruntă cu această boală și este vizibilă în vitrinele a peste 460 de magazine Primark din întreaga lume, precum și pe canalele digitale și rețelele de socializare ale brandului. Prin intermediul videoclipurilor și imaginilor, acestea împărtășesc ce înseamnă sprijinul pentru ele și cât de importantă este autoexaminarea.

Campania Primark include, de asemenea, cea mai extinsă colecție de până acum dedicată conștientizării cancerului de sân, formată din 49 de piese, împărțită în două game:

  • Gama post-operatorie, care include produse special concepute, la prețuri accesibile, pentru femeile afectate de cancerul de sân și care sunt disponibile pe tot parcursul anului. Noutatea din acest an o reprezintă protezele mamare Primark, care se potrivesc în sutien și înlocuiesc forma sânului după operație. Acestea sunt realizate din spumă moale turnată, fiind ușoare și confortabile la purtare. Protezele sunt disponibile atât pentru cupa dreaptă, cât și pentru cea stângă, în cinci mărimi: S, M, L, XL și XXL, în toate magazinele, la prețul de 34 lei.

Primark a lansat, de asemenea, buzunare pentru proteze, care pot fi atașate la orice tip de sutien și pot fi folosite pentru a introduce proteza mamară. Buzunarele sunt disponibile pentru partea dreaptă și stângă, în culorile alb și negru, la același preț de 34 lei.

Gama post-operatorie include, de asemenea, un sutien fără sârmă, cu fermoar frontal ascuns, precum și un sutien tip tricou cu închidere frontală, ambele concepute pentru confort sporit și pentru a fi ușor de îmbrăcat și dezbrăcat după operație. Toate sutienele post-operatorii sunt căptușite cu bumbac sau material modal, oferind un plus de delicatețe la contactul cu pielea. Acestea sunt disponibile într-o varietate de culori, inclusiv negru, alb, roz pal și mocha.

  • Gama de solidaritate este o colecție în ediție limitată, disponibilă pentru a marca Luna Internațională de Conștientizare a Cancerului de Sân. Aceasta include hanorace, tricouri, pijamale și lenjerie intimă. Noutățile din acest an în colecție sunt: cardiganul cu croială sculptată, pijamalele din material modal (pentru un plus de finețe, într-o nuanță nouă de bej deschis), balsamul de buze hidratant, cana de cafea glazurată, masca facială pe bază de gel cu efect hidratant, crema de noapte revitalizantă, pijamalele cu dungi și prindere tip halat și hanoracul oversized cu fermoar.

Prețurile încep de la 25 lei, iar colecția este disponibilă în toate magazinele din toate piețele, precum și prin serviciul Click & Collect (doar în Marea Britanie) începând cu 1 octombrie.

Aflată acum la a cincea ediție, campania include și o donație de peste 1 milion de lire sterline către organizații caritabile din Europa și SUA. În România, Primark a donat 50.000 de lei către Fundația Renașterea și îi invită pe colegi și pe clienți să sprijine strângerea de fonduri în magazine. Până în prezent, Primark a donat peste 5 milioane de lire sterline către organizații caritabile implicate în combaterea cancerului, fonduri esențiale care au fost direcționate către creșterea gradului de conștientizare, cercetare și servicii de sprijin pentru pacienții de cancer.

Maciej Podwojski, Director ECE, Primark a declarat: „Primark este dedicat sprijinirii femeilor pe tot parcursul vieții. Ne dorim ca, indiferent de stadiul în care se află în lupta cu cancerul de sân, să se simtă susținute, puternice și încrezătoare. De aceea, susținem conștientizarea cancerului de sân nu doar în luna octombrie, ci pe tot parcursul anului. Prin parteneriatele noastre cu organizații caritabile, folosim rețeaua de magazine, canalele sociale și digitale pentru a informa și a educa femeile despre sănătatea sânilor și importanța autoexaminării pentru depistarea timpurie.

Știm că diagnosticul de cancer de sân vine cu multe provocări, inclusiv financiare. Suntem extrem de mândri de gama noastră specială de produse din acest an, destinată femeilor afectate de cancerul de sân, care include noile noastre proteze mamare și buzunare, la prețuri accesibile. Această colecție a fost dezvoltată împreună cu persoane care au trecut personal prin experiența cancerului de sân, pentru a înțelege cât mai bine nevoile clientelor noastre și a le putea oferi sprijin real în această călătorie.”

Mihaela Geoană, Președinta Fundației Renașterea, a adăugat: „Este o bucurie și o onoare să continuăm colaborarea și să fim beneficiarii campaniei de CSR derulate de un brand internațional de prestigiu precum Primark. Așa cum am promis, donația Primark din 2024 ne-a ajutat să oferim peste 1.150 de teste Babeș-Papanicolau și 230 de mamografii în mediul rural și să continuăm campania de conștientizare privind depistarea precoce a cancerului de sân. Continuarea acestui parteneriat reprezintă un sprijin real pentru sănătatea femeilor și pentru salvarea de vieți.”

 

 

***

 

Despre Primark

Primark a fost fondat cu misiunea că toată lumea merită să arate și să se simtă bine – fără să plătească mai mult. Susținem ideea unui raport calitate-preț excelent, fără compromisuri, oferind modă accesibilă și produse esențiale de zi cu zi, create să reziste.

Fondat în Irlanda, în 1969, Primark este astăzi un retailer internațional de modă, cu peste 80.000 de angajați în 17 țări din Europa și Statele Unite. Milioane de clienți aleg săptămânal Primark pentru toate nevoile lor, de la articole de bază precum tricouri și șosete, până la cele mai noi tendințe în modă – toate la prețuri imbatabile.

Cu peste 460 de magazine la nivel global și în continuă expansiune, Primark se bazează pe convingerea și pasiunea pentru magazinele fizice – contribuind la revitalizarea străzilor comerciale și a centrelor de retail și oferind experiențe sociale pline de bucurie.

Compania este concentrată pe generarea unui impact pozitiv, prin: prelungirea duratei de viață a hainelor, protejarea vieții pe planetă și sprijinirea mijloacelor de trai ale oamenilor care produc hainele Primark.

Mai multe informații pot fi găsite aici: www.primark.com/en-gb/primark-cares

My title page contents