Prin programul „Better Move, Better Lives”, Pepco transformă kilometrii parcurși de angajați în bani: 30.000 de euro donați către ONG-uri din cinci țări, inclusiv România

Prin programul „Better Move, Better Lives”, Pepco transformă kilometrii parcurși de angajați în bani: 30.000 de euro donați către ONG-uri din cinci țări, inclusiv România

Prin programul „Better Move, Better Lives”, Pepco transformă kilometrii parcurși de angajați în bani: 30.000 de euro donați către ONG-uri din cinci țări, inclusiv România – Timp de două luni, angajații Pepco din 12 țări au contribuit la o cauză comună, aceea de a susține copiii care nu au acces sau nu li se permite să participe la activități sportive, oferindu-le alternative de a petrece o vară activă, în aer liber.

Astfel, prin programul „Better Move, Better Lives”, aflat anul acesta la cea de-a patra ediție, fiecare kilometru realizat de angajații companiei a fost colectat și valorificat, mai apoi, într-o sumă de bani. La final s-a înregistrat un total de peste 180.000 de kilometri parcurși de angajați, ceea ce s-a tradus într-un total de 30.000 de euro donați de companie către ONG-uri din cinci țări, printre care „Asociația Ana și Copiii” din România.

Dacă în anul 2021 prima ediție a inițiativei „Better Move, Better Lives” a inclus doar angajații Pepco din Polonia, cea de-a patra ediție a reunit peste 600 de angajați Pepco și Pepco Global Sourcing (PGS). Kilometrii parcurși pe durata programului au contribuit la o reducere a emisiilor de CO2 cu aproximativ 973 kg.

„Better Move, Better Lives” reprezintă o inițiativă care încurajează angajații Pepco să se implice în activități sportive pe durata lunilor de vară. Participanții concurează pentru a aduna cât mai multe puncte atunci când merg pe jos, fac jogging sau merg cu bicicleta, iar fiecare kilometru parcurs se adaugă la o sumă de bani pe care compania o donează către ONG-uri din cinci țări.  Programul din acest an a colectat puncte în vederea susținerii oportunităților de autodezvoltare pentru copiii și adolescenții care sunt împiedicați să participe la activități sportive, de cele mai multe ori din cauze care vizează discriminarea, lipsa resurselor sau alte circumstanțe sociale.

„Unul dintre obiectivele-cheie ale companiei este sprijinirea copiiilor în dezvoltarea și călătoria lor către descoperirea pasiunilor. Ne place să ne implicăm în numeroase proiecte și inițiative educaționale care le oferă copiilor din comunitățile cu risc de excludere oportunitatea de a petrece timp de calitate, într-un mod activ. Credem că fiecare copil ar trebui să aibă șanse egale de a se juca și de a învăța, iar prin proiecte precum «Better Move, Better Lives» ne putem continua misiunea și putem ajunge la cât mai mulți copii care au nevoie de noi”, spune Bogdan Grigoriu, Head of Region la Pepco România, Bulgaria și Grecia.

Cinci țări, cinci inițiative

Fondurile colectate în timpul programului „Better Move, Better Lives” din acest an au fost adresate unui număr de cinci proiecte care sprijină copiii din cinci țări europene, și anume Polonia, Lituania, Letonia, România și Italia.

În România, donația a fost făcută către „Asociația Ana și Copiii”, pentru a sprijini 50 de copii aflați în risc de excludere socială. Având sponsorizată participarea în cadrul activităților recreative, sportive și culturale, copiii și-au putut petrece vacanța de vară într-un mod activ.

„Considerăm că orice activitate sportivă oferă copilului un echilibru în dezvoltarea sa fizică și psihică. Prin sport se eliberează corpul de tensiunile acumulate și copii încep să devină mai joviali, mai senini, mai puțin încărcați de emoțiile negative. Ori de câte ori considerăm că cei mici au obosit în timpul temelor , le oferim o mică pauză de recreere și de joacă în aer liber. Observăm, astfel, că atunci când jocul devine competitiv copii încep să aibă încredere în forțele proprii și se concentrează spre reușită. Credem cu tărie că prin sport îi motivăm pe copii să fie mai determinați, mai motivați și mai perseverenți! ”, spune Enache Cristina, Coordonator Centru Asociația „Ana și Copiii”.

În Polonia, resursele au fost utilizate pentru organizarea unor ateliere profesionale de volei pe plajă pentru 85 de copii cu risc de excludere. Cursurile au fost organizate de Fundația Memorială Arkadiusz Gołaś, la o bază sportivă profesională.

În Italia, fondurile au ajutat la organizarea unei tabere de vară de către Fundația Sport Senza Frontiere, unde 30 de copii fără posibilități din districte din Milano, Roma și Napoli s-au putut bucura de activități în aer liber și, în același timp, și-au putut descoperi și valorifica aptitudinile.

Sprijinul a fost, de asemenea, oferit și în Letonia, unde copiii au participat la cea de-a noua ediție a Cupei Mondiale a Copiilor din Casele de îngrijire „Hope for Mundial” din Varșovia, alături de 100 de copii din centrul SOS Satele Copiilor din Lituania. Cu ajutorul acestor fonduri, copiii se pot bucura de acum de locuri de joacă renovate, care le vor asigura un spațiu de joacă sigur și variat.

 

***

Grupul Pepco

Grupul Pepco a fost înființat în anul 2015 și cuprinde o rețea de magazine din sectorul retail, din care fac parte Pepco, Dealz și Poundland, și colaborează cu PGS, un furnizor global. La momentul actual, Pepco Group deține peste 4.800 de magazine în 21 de țări și are un număr de aproximativ 47.000 de angajați.

Pepco

Pepco este unul dintre cei mai mari value retailers din Europa, care oferă haine pentru întreaga familie și articole pentru casă la prețuri foarte atractive. După aproape 20 de ani de creștere constantă, magazinele Pepco sunt vizitate de clienți care efectuează 30 de milioane de tranzacții pe lună. Compania, cu sediul central în Poznań, are în prezent peste 30.000 de angajați în 18 țări din întreaga Europă și o rețea de peste 3.600 de magazine.

My title page contents