Sondajul Mondelēz International State of Snacking: Pentru consumatorii globali, gustările sunt o modalitate de a se conecta și de a împărți momente cu cei dragi

Sondajul Mondelēz International State of Snacking: Pentru consumatorii globali, gustările sunt o modalitate de a se conecta și de a împărți momente cu cei dragi

Sondajul Mondelēz International State of Snacking: Pentru consumatorii globali, gustările sunt o modalitate de a se conecta și de a împărți momente cu cei dragi

  • Majoritatea consumatorilor intervievați este de acord că gustările sunt limbajul dragostei.
  • Consumatorii sunt tot mai concentrați pe conexiunea pe care gustările o creează cu ceilalți.
  • Generațiile tinere sunt mai predispuse să vadă gustările ca o formă de îngrijire personală.

Mondelēz International anunță noi informații cu privire la legătura dintre gustări, dragoste și conexiune, în cadrul celui de-al șaselea raport anual State of Snacking™. Acesta este un studiu global privind tendințele de consum, care analizează modul în care consumatorii iau decizii în ceea ce privește gustările. Rezultatele sondajului arată că 71% dintre consumatorii globali sunt de acord că împărțirea gustărilor cu alte persoane reprezintă un limbaj al dragostei.

Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, sondajul State of Snacking urmărește atitudinile și comportamentele legate de gustări în rândul a mii de consumatori din 12 țări. Rezultatele ultimei ediții a sondajului arată că, din ce în ce mai mult, gustările sunt o modalitate pentru oameni de a-și exprima dragostea față de ceilalți, precum și față de ei înșiși.

  • Gustarea este iubire: Dragostea se exprimă în multe feluri, uneori prin simpla bucurie de a împărți o gustare. 71% dintre consumatorii globali sunt de acord că „să împart gustările cu alții este limbajul meu de iubire” – o creștere de 8% față de 2023. Acest număr este chiar mai mare în rândul respondenților din generația Millennials și Gen Z.
  • Gustarea este o modalitate de conectare: Consumatorii se concentrează din ce în ce mai mult pe legătura pe care o oferă gustările, 64% dintre aceștia optând în mod constant pentru gustări pentru a se conecta cu alții (cu 8% mai mult decât anul trecut). 93% sunt de acord că pot găsi întotdeauna o gustare potrivită pentru a o împărți cu alte persoane.
  • Arată-ți puțină dragoste: Generațiile mai tinere sunt mai predispuse să vadă gustările ca formă de grijă față de propria persoană. Generațiile Z și Millennials sunt mult mai înclinate să aleagă gustări pentru a-și îmbunătăți starea de spirit, pentru a găsi confort și pentru a gestiona stresul.

„Mâncarea a avut dintotdeauna puterea de a aduce oamenii împreună și de a crea un sentiment de conexiune”, a declarat Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting la Mondelēz International. „Pe măsură ce consumatorii acordă tot mai multă importanță momentelor de răsfăț, ei fac și un efort conștient pentru a împărtăși această bucurie cu ceilalți.”

 

Mondelēz International continuă să fie un lider în industria gustărilor prin adaptarea la preferințele consumatorilor, în continuă evoluție, asigurându-se că fiecare gustare oferă o oportunitate de conectare și de atenție, acordând în același timp prioritate dorințelor consumatorilor. Concluzii suplimentare din raportul 2024 State of Snacking pot fi descărcate din link-ul www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/.

 

Despre Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 36,4 de miliarde de dolari în 2024, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții și gustările coapte OREO, Rittz, LU, Clif Bar și Tate’s Bake Shop și ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră a Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe Twitter la adresa www.x.com/MDLZ.

My title page contents