TOMMY HILFIGER IA STARTUL SEZONULUI SĂRBĂTORILOR DE IARNĂ – Indiferent dacă alegi să strălucești pentru o ocazie festivă sau să te îmbraci pentru o întâlnire confortabilă, cu TOMMY HILFIGER este despre petrecerea momentelor prețioase alături de cei dragi.
Tommy Hilfiger anunță lansarea campaniei Festive, care celebrează stilurile Americane moștenite cu o estetică modernă distinctă. Noua colecție prezintă piese prep clasice cu abordări fresh atât pentru bărbați cât și pentru femei. Produsele sunt realizate din țesături premium care în acest sezon de sărbătoare vor străluci cu stil și vor lumina nopțiile petrecute cu prietenii și cei dragi. De la întâlniri extrem de plăcute până la momente festive de sărbătoare și în care dăruiești cadouri, această colecție oferă opțiuni versatile pentru un look elegant sau mai casual, cu siluete moderne, țesături confortabile și un styling luxos.
Inspirându-se din cultura pop de pe Coasta de Est, piesele emblematice includ cămăși clasice Oxford și pantaloni de trening tip varsity, cu dungi îndrăznețe color block și siluete supradimensionate. Din seria produselor versatile must-have fac parte rochia cămașă și trenciul, care sunt realizate din bumbac organic pentru o abordare mai sustenabilă a elementelor esențiale ale sezonului. Stilurile de tartan Black Watch care prezintă noua TH Monogram joacă un rol central în linia de îmbrăcăminte pentru bărbați, în timp ce emblematica haină peacoat și rochia cămașă pentru femei sunt reproiectate în materiale noi pentru a se potrivi sezonului de tranziție. Tricoturile din lână și jachetele bomber cu numere de universitate oferă variante strălucitoare pentru ocazii de sărbătoare, iar îmbrăcămintea de lux reprezintă ținuta supremă pentru relaxarea de după sărbători.
După campania de toamnă ‘22 inspirată de Fabrica lui Andy Warhol, campania Festivă celebrează bucuria de a oferi cadouri pe tot parcursul sezonului de sărbători și aduce un omagiu petrecerilor celebre organizate de Warhol. Astfel de scene sunt aduse la viață printr-o distribuție de creatori, artiști, movers & shakers, care îi include pe Sam Dilkes, King Owsu, Bwonhee Lee, James Corbin, Jay Jay, Luoyi, Bingbing Liu, Tara Halliwell și Londone Myers – fiecare manifestându-și exprimarea de sine într-o formă unică în cadrul unei mese festive prin excelență, sărbătorind spiritul de echipă, bucuria de a fi împreună și conceptul de comunitate.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.