TOMMY HILFIGER LANSEAZĂ PLATFORMA E-COMMERCE ÎN ROMÂNIA

TOMMY HILFIGER LANSEAZĂ PLATFORMA E-COMMERCE ÎN ROMÂNIA

Tommy Hilfiger, deținut de PVH Corp., anunță lansarea tommy.com în România. Lansarea platformei e-commerce urmează strategia Tommy Hilfiger care vizează stimularea digitizării la nivel global și construirea unui comunități online care să permită interacțiunea cu următoarea generație de consumatori. În România tommy.com este operat de SARKK S.A., distribuitor exclusiv al TOMMY HILFIGER în Grecia, Cipru, România, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

 

Prin noul site tommy.com, consumatorii vor avea acces la o gamă largă de colecții TOMMY HILFIGER, din care fac parte Tommy Hilfiger Womenswear, Menswear, Kids și TOMMMY JEANS. Platforma Tommy Hilfiger este omnichannel, oferind fanilor brand-ului posibilitatea de a alege ca produsele achiziționate să le fie livrate prin curier sau să le ridice dintr-unul dintre magazinele Tommy Hilfiger selecționate.

Pentru a sărbători lansarea, pe 10 noiembrie a avut loc un eveniment online, dedicat comunității mass-media.

Discover your style@tommy.com, tematica a acestui eveniment unic al brand-ului, a oferit contextul ideal pentru influencers, fashion stiliști și prieteni ai brand-ului să se reunească pentru a celebra noua experiență premium de shopping online oferită de Tommy Hilfiger.

Evenimentul ale căror gazde au fost Anca Serea și Alexandru Constantin, a fost deschis printr-un sketch savuros realizat de actorii Ana Odagiu și Sergiu Costache. Pentru a descoperi împreună cu publicul care sunt cele mai cool trenduri în modă și de asemenea tips & tricks pentru cea mai bună sesiune de shopping online, li s-au alăturat șapte dintre cei mai importanți fashion stiliști și cei mai îndrăgiți influenceri din zona fashion și divertisment: Roxana Voloșeniuc, Domnica Mărgescu, Adina Vîlcea, Ovidiu Buta, Lorena Vișan, Ellie White și Diana Munteanu.

Există peste 2.000 de magazine TOMMY HILFIGER în peste 100 de țări din întreaga lume, inclusiv flagship-uri globale în patru locații: Brompton Road, Londra; Omotesando, Tokyo; Regent Street, Londra; și Schadowstraße, Düsseldorf. Magazinele selecționate sunt situate în Amsterdam, Beijing, Berlin, Cannes, Köln, Dublin, Florența, Frankfurt, Hamburg, Helsinki, Hong Kong, Istanbul, Lima, Luxemburg, Madrid, Mexico City, Milano, Moscova, Mumbai, Munchen, Osaka, Panama Oraș, Punta del Este, Santiago, São Paulo, Seul, Shanghai, Singapore, Sydney, Viena și Zürich.

 

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

# # #

 

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selecționate și pe tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.

My title page contents