TOMMY HILFIGER REVINE LA PITTI UOMO PENTRU A PREZENTA COLECȚIA BĂRBĂTEASCĂ EMBLEMATICĂ. Cunoscut pentru abordarea sa îndrăzneață a stilului preppy nepretențios, brandul va introduce o nouă viziune asupra vestimentației masculine, în care moștenirea întâlnește modernitatea, întotdeauna cu un twist neașteptat.
TOMMY HILFIGER REVINE LA PITTI UOMO PENTRU A PREZENTA COLECȚIA BĂRBĂTEASCĂ EMBLEMATICĂ
CE: Tommy Hilfiger anunță revenirea la la Pitti Uomo pentru a prezenta colecția de primăvară 2026 TOMMY HILFIGER în Florența, Italia, pe 17 iunie. Bazându-se pe o moștenire de a păși cu îndrăzneală în conversația culturală cu un punct de vedere nou, conceptul reimaginează decorul clasic al gentlemanului – unde toată lumea este binevenită și individualitatea este în centrul atenției.
Prin revenirea la Pitti Uomo pentru prima dată din 2017, TOMMY HILFIGER va prezenta o celebrare a stilului clasic newyorkez – rafinat, revigorat și plin de caracter. Această abordare evoluată a hainelor pentru bărbați prezintă o încredere vibrantă, îmbinând structura cu lejeritatea și tradiția cu o sensibilitate contemporană. Înrădăcinată într-o abordare relaxată a vestimentației americane, noua expresie este făcută pentru cei care cunosc codurile preppy – și cum să se joace cu ele. Este un stil atemporal, purtat cu libertatea de a ieși în evidență.
Deschizând porțile unui cadru sofisticat în care tradiția italiană atemporală întâlnește o viziune elegantă a stilului american contemporan, prezentarea va avea loc într-un distins loc florentin. Ca parte a programului oficial Pitti Uomo, prezentarea reinventează garderoba preppy printr-o perspectivă modernă, menită să sfideze convențiile, să celebreze individualitatea și să reformuleze codurile vestimentare clasice pentru ziua de azi.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației din social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
###
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.