Turn up the volume cu Chicago Windbreaker de la Tommy Jeans

Turn up the volume cu Chicago Windbreaker de la Tommy Jeans

Turn up the volume cu Chicago Windbreaker de la Tommy Jeans – Pe măsură ce ne îndreptăm spre sezonul în care vom purta îmbrăcăminte mai ușoară, este timpul să începem să ne gândim la jacheta de vânt perfectă care ține de cald în acele zile cu vânt. Chicago Windbreaker, un produs erou din Colecția Tommy Jeans Spring 2023, este soluția supremă pentru cei care caută o opțiune de îmbrăcăminte ușoară, elegantă și funcțională.

Jacheta Chicago Windbreaker urmează în mod deosebit cele mai recente tendințe în moda sport, făcând-o completarea perfectă pentru orice garderobă modernă. Dispune de un design color-blocked care atrage atenția, și care în același timp este inspirat din arhivă, dar este și contemporan. Această jachetă de vânt va întoarce cu siguranță privirile și va eleva orice ținută.

Este primăvară și vremea poate fi imprevizibilă. Doar pentru că afară este însorit, nu înseamnă că nu va fi vânt. Jacheta Chicago Windbreaker este perfectă pentru acele ocazii în care ai nevoie de puțină protecție suplimentară și doar vrei să te simți confortabil. Această jachetă versatilă este concepută pentru a îți oferi confort, indiferent de vreme.

Unul dintre cele mai bune lucruri despre Chicago Windbreaker este croiala lejeră și voluminozitatea. Este piesa statement perfectă care domină stilul streetwear. Design-ul jachetei menține vie conexiunea cu moștenirea hip-hop, transformând-o în acea completare ideală a garderobei pentru orice persoană care ține cont de trend-urile din modă.

Așadar, de ce să nu Turn up the volume și să strigi în gura mare în timp ce porți o ținută perfectă compusă dintr-o jachetă de vânt și o pereche de blugi largi? Chicago Windbreaker este disponibilă acum în magazinele Tommy Jeans, așa că nu rata șansa de a adăuga această piesă modernă la colecția ta.

O îndrăzneață declarație fashion, Chicago Windbreaker este opțiunea supremă de îmbrăcăminte ușoară pentru cei care caută atât stil, cât și funcționalitate. Design-ul său color-blocked menit să atragă atenția, stilul inspirat din arhivă, dar contemporan, croiala lejeră și asortarea la orice tip de vreme de-afară, fac acest produs o piesă must-have pentru orice garderobă modernă. Ia-ți și tu astăzi jacheta Chicago Windbreaker. O poți găsi în ParkLake Shopping Center sau în Mega Mall București, fie pe tommy.com.

###

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

 

 

My title page contents