TOMMY HILFIGER SE REDESCHIDE ÎN PALAS MALL IAŞI CU UN NOU ASPECT IMPRESIONANT – Pe 20 septembrie, magazinul Tommy Hilfiger și-a redeschis porțile în Palas Mall Iași cu un nou design impresionant și modern care, cu siguranță, a atras toate privirile.
Într-un spațiu rafinat, fanii mărcii care vizitează magazinul proaspăt renovat pot vedea noile colecții FALL 2022 și pot păși direct în Tommy Factory, o stare de spirit dinamică care va aprinde o ciocnire de culturi, trecut și viitor, clasic și modern, ce aduce o energie unică.
Pentru toamna lui 22, Tommy își reia abordarea față de propriul legacy și continuă să depășească limitele modei și mișcarea contemporană de pregătire. Siluetele reîmprospătate sunt peste tot, în timp ce țesăturile confortabile asigură versatilitatea aspectului de dimineața până seara. Există întotdeauna o distracție în toate, dând colecțiilor o senzație distinctă de Tommy. Intrarea în noul magazin renovat este o invitație deschisă la explorarea articolelor tradiționale americane cu o notă contemporană, o invitație la descoperirea reinterpretării modelelor și detaliilor clasice, culori statement și piese de patrimoniu într-o estetică modernă și senzuală care aduce o energie unică.
Magazinul, situat în cea mai cosmopolită destinație de agrement din estul țării, impresionează printr-un design arhitectural, în care se regăsește caracterul emblematic al brandului. Un amestec între clasic și modern, noul spațiu TOMMY HILFIGER este șic și aerisit. Vizitatorii sunt întâmpinați de o ambianță primitoare și confortabilă. Păstrând mereu caracterul mărcii care domină toate magazinele sale, încorporează elemente clasice și moderne, care întoarce priviri la prima vedere. La intrarea în magazin, vizitatorul vede un spațiu cald și luminos. Acolo domină elementele rustice din lemn de pe podele și vitrinele care în combinație cu lemnul alb lucios și elementele decorative inspirate de culorile mărcii, evidențiază colecțiile TOMMY HILFIGER într-un mod unic și creează o experiență de cumpărături de neuitat.
De asemenea, pentru renovarea magazinului TOMMY HILFIGER din Palas Mall Iași s-au folosit materiale care contribuie la amprenta asupra mediului și continuă misiunea de respectare a durabilității și protecție a mediului.
Noul magazin TOMMY HILFIGER renovat este situat în cartierul Centru Civic, în vecinătatea emblematicului Palat al Culturii, în Palas Mall Iași.
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitorul exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt disponibile în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o rețea extinsă de magazine selectate și pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost desemnată distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat mereu echilibrul și creșterea organică, condusă de valorile CSR, și de aceea este una dintre cele mai puternice companii de pe piață, în continuă dezvoltare, captând atenția celor mai pretențioși consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute mărci de stil de viață premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil iconic care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. . TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de produse TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar marca este susținută de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezenți în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global, tommy.com.