IKEA Timișoara sărbătorește un an de la deschidere

IKEA Timișoara sărbătorește un an de la deschidere

IKEA Timișoara sărbătorește un an de la deschidere – În primele 12 luni, magazinul a vândut peste 4 milioane de produse și a întâmpinat un milion de vizitatori – IKEA Timișoara sărbătorește un an de la deschidere, marcând o etapă importantă în ceea ce privește misiunea companiei de a se extinde la nivel regional și de a face serviciile și gama de produse ale brandului mai accesibile pentru cât mai mulți oameni. Magazinul, deschis pe 8 iunie 2023, cu o investiție de 60 de milioane de euro, a întâmpinat peste 1 milion de vizitatori, oferindu-le posibilitatea de a descoperi o gamă largă de 9.500 de produse de amenajare a locuinței, cu design, funcționalitate și calitate deosebite, la prețuri accesibile.

În primele 12 luni, magazinul a vândut 4 milioane de produse, a înregistrat 792.223 de tranzacții și aproximativ 35.500 de comenzi online. În primul an de IKEA Timișoara, un număr de peste 68.000 noi membri IKEA Family s-au înregistrat, ceea ce înseamnă că unul din cinci locuitori ai acestui oraș a listat brandul ca magazin preferat pentru casă și decorațiuni.

Nicoletta Muscinelli, Market Manager, IKEA Timișoara a comentat: „Dacă aș putea rezuma în câteva cuvinte acest prim an, ar fi: experiență fantastică pentru clienți, spirit de echipă extraordinar și implicare continuă în comunitate. Sunt foarte mândră de ceea ce am realizat: cu fiecare zi, ne-am ținut promisiunea de a oferi clienților experiența unică IKEA, acces mai ușor la cele mai iubite produse ale mărcii, precum și servicii de planificare în magazin și online care sprijină clienții în proiectarea soluțiilor personalizate pentru bucătării, dormitoare și băi. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm această călătorie și să sărbătorim împreună cu clienții noștri acest moment aniversar.

Clienții au avut, de asemenea, ocazia să se bucure de preparatele autentice suedeze de la Restaurantul Suedez IKEA, cu un număr impresionant de peste un milion de chifteluțe vândute și mai mult de 300.000 de hotdogi serviți.

Aproximativ 30.000 de produse au primit o nouă șansă la viață prin intermediul Atelierului de Circularitate, unde cei care doresc să adopte un mod de viață mai sustenabil pot alege dintr-o gamă largă de oferte, de la produse din zona de expunere a magazinului și mobilier final de gamă până la articole returnate sau cu mici imperfecțiuni.

IKEA Timișoara a fost desemnat cel mai sustenabil magazin IKEA din sud-estul Europei, certificat BREEAM. Magazinul a implementat standarde de construcție inovatoare și sustenabile și principii operaționale de afaceri, în conformitate cu ambițiile IKEA de a depune eforturi pentru zero deșeuri, emisii reduse de carbon, de a fi un vecin bun și un loc de lucru inclusiv.

Ziua aniversară în magazin pentru clienți

Sâmbătă, 15 iunie, IKEA Timișoara a planificat o serie de activități în magazin dedicate clienților, pentru a marca această aniversare. Pe tot parcursul zilei, vizitatorii se vor bucura de reduceri exclusive pentru o selecție de produse de mobilier de exterior, cadouri surpriză pentru primii 100 de vizitatori și articole cu preț redus la Atelierul de Circularitate.  Clienții pot pleca cu o poză amintire alături de familie și prieteni, pot participa la activități interactive distractive, concursuri și pictură pe față pentru cei mici, în timp ce se bucură de delicatesele suedeze în restaurantul IKEA. Toate detaliile pentru 15 iunie pot fi vizualizate pe site-ul IKEA.ro.

Festivitățile vor continua între 20 și 22 iunie cu IKEA Play Days Camp: un spațiu de joacă creativ și vesel pentru copiii din Timișoara și împrejurimi, unde se vor întâlni și conecta de două ori pe zi alături de supereroii Itsy-Bitsy și mascota IKEA, FABLER. Pentru cei pasionați de muzică, Andra Gogan va găzdui un concert VIP live special, programat pentru 20 iunie, între orele 17:30 – 19:30. Programul actualizat este disponibil pe site-ul IKEA.ro.

 

Primul an al IKEA Timișoara în cifre:

  • Un milion de vizitatori;
  • Peste 4 milioane de produse vândute;
  • 223 tranzacții;
  • Peste 35.500 de comenzi online;
  • 000 de produse au primit o nouă șansă la viață în cadrul Atelierului de Circularitate;
  • Un milion de chifteluțe suedeze vândute;
  • Au fost serviți 315.000 de hot-dogi;

 

***

My title page contents