Primark lansează campania de conștientizare a cancerului de sân, inclusiv o donație de 1 milion de lire sterline către organizațiile caritabile de luptă împotriva cancerului

Primark lansează campania de conștientizare a cancerului de sân, inclusiv o donație de 1 milion de lire sterline către organizațiile caritabile de luptă împotriva cancerului

  • Cea de-a treia colecție Primark de conștientizare a cancerului de sân se lansează pe 1 octombrie, incluzând produse noi în gama post-operatorie
  • În cadrul campaniei de anul acesta, retailerul va dona în total 1 milion de lire sterline unor organizații caritabile care luptă împotriva cancerului

Primark susține și anul acesta luna conștientizării și prevenției cancerului mamar și lansează în luna octombrie cea mai recentă colecție de haine inspirată din experiența persoanelor care au suferit de cancer de sân și concepută special pentru acestea.

Aflată la cea de-a treia ediție, colecția include 32 de de piese de îmbrăcăminte lejere de zi și de noapte și produse de înfrumusețare din două game: gama post-operatorie, care include produse specializate dezvoltate pentru femeile care se confruntă cu cancerul la sân, și gama de solidaritate, o colecție menită să sensibilizeze și să crească nivelul de conștientizare și prevenție a cancerului mamar în rândul clienților.

 

Pe lângă lansarea noii colecții, Primark donează în total 1 milion de lire sterline organizațiilor caritabile de luptă împotriva cancerului din Europa și SUA. Aceasta este cea mai mare donație făcută vreodată de Primark către organizații caritabile de luptă împotriva cancerului și face parte din angajamentul companiei de a sprijini și împuternici femeile, indiferent de experiențele lor de viață.

 

Gama post-operatorie a fost dezvoltată pentru a oferi ajutor și confort și include lenjerie de corp specializată și piese de îmbrăcăminte lejere de zi și de noapte. Produsele au fost concepute cu ajutorul celor mai recente inovații în materie de producție, fiind gândite să compenseze efectele secundare ale tratamentului și intervenției chirurgicale, cum ar fi sensibilitatea sporită, bufeurile și inflamația. Caracteristicile produselor specializate includ opțiuni de închidere cu fermoar frontal, structuri fără fir metalic și buzunare pentru proteze. Colecția include sutiene post-operatorii de tip braletă cu detalii delicate din dantelă și un sutien tricou fără fir metalic, disponibil în culorile gri și crem. Noutățile gamei din acest an sunt sutienul sport post-operator și costumul de baie și bikini post-operator. Cu prețuri începând de la 25 de lei, colecția este de la 1 octombrie în magazinele selectate și va rămâne disponibilă pe tot parcursul anului.

 

Gama de solidaritate din acest an cuprinde produse pentru petrecerea timpului liber, inclusiv tricouri, îmbrăcăminte pentru noapte și lenjerie intimă, și este disponibilă pe toată durata lunii octombrie, cu prețuri începând de la 20 de lei. O noutate în acest an este hanoracul supradimensionat, Snuddie, roz și trei dintre cele mai populare produse de înfrumusețare Primark cu o ediție specială de culoare roz – primer-ul hidratant îmbogățit cu vitamine, luciul de buze cu strălucire intensă și spray-ul de hidratare. Mai mult de jumătate din întreaga colecție este realizată din materiale reciclate sau obținute din surse sustenabile.

 

Donația de 1 milion de lire sterline din acest an va fi direcționată către creșterea gradului de conștientizare a importanței autoexaminării și către susținerea cercetării și a serviciilor de top pentru femeile afectate de cancer mamar.

 

Maciej Podwojski, Director Vânzări ECE în cadrul Primark, a declarat: „Prin lansarea acestei colecții dorim să sprijinim femeile care luptă cu efectele cancerului de sân și să le susținem în activitățile lor zilnice. De asemenea, ne dorim să creștem gradul de conștientizare cu privire la prevenție, riscuri și sprijinul de care au nevoie persoanele care trec prin astfel de experiențe. Sunt încântat că am ajuns la cea de-a treia ediție, deoarece inițiativa demonstrează angajamentul pe termen lung al Primark de a sprijini și împuternici femeile, indiferent de experiențele lor de viață.”

Clienții vor putea vizualiza întreaga gamă pe website-ul Primark începând cu 1 octombrie și vor putea verifica disponibilitatea produselor înainte de a se îndrepta spre magazinul lor preferat.

 

Despre Primark:

Primark este un retailer de modă internațional cu peste 70.000 de angajați în 16 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, la produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea experiențe retail extraordinare, Primark deține peste 400 de magazine la nivel global și continua să se extindă pe piețe noi și existente cu obiectivul de a ajunge la un număr de 530 de magazine până la sfârșitul anului 2026, inclusiv pe noua piață din Ungaria.

Primark face eforturi pentru a oferi modă mai durabilă la prețuri rezonabile pentru fiecare. Ambiția Primark constă în prelungirea ciclului de viață al hainelor, protejarea vieții pe planetă și susținerea mijloacelor de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark. În acest sens, Primark a publicat o serie de angajamente pe care își propune să le îndeplinească până în 2030. Acestea includ realizarea tuturor articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau provenite din surse mai sustenabile, proiectarea hainelor în așa fel încât să fie implicit reciclabile, înjumătățirea emisiilor de dioxid de carbon de-a lungul întregului lanț de valoare, și asigurarea unui salariu echitabil lucrătorilor din lanțul de aprovizionare.

 

My title page contents