Dezvoltat alături de FutureLearn, cursul își propune să inspire schimbarea prin oferirea accesului la un portofoliu unic de cursuri despre mentorat și impactul social
Tommy Hilfiger anunță lansarea cursului online, disponibil gratuit, care explorează mentoratul și schimbarea în cadrul unei comunități, găzduit de Compton Cowboys, un grup de oameni pasionați de echitație, care folosesc cultura ecvestră pentru a influența pozitiv tinerii din oraș și a combate stereotipurile rasiale negative din Compton, Los Angeles. Pornind de la convingerea comună că pentru a crea un viitor mai bun trebuie întâi să creăm cele mai bune versiuni ale noastre, cursul este disponibil gratuit pe FutureLearn.com, putând fi accesat pe dispozitive mobile, tablete și computer, începând din data 29 Martie 2021.
FutureLearn transformă educația, oferind publicului acces la cursuri esențiale, făcând ca experiența de învățare online să fie plăcută și accesibilă. Prin intermediul miilor de cursuri predate de universități și organizații de talie mondială, inclusiv King’s College London și Johns Hopkins University, cursanții pot dezvolta prin educație de la distanță hobby-uri, noi abilități și expertiză menită să îi ajute în schimbarea carierei. Pentru crearea cursului despre mentorat și comunitate, o echipă de experți acreditați s-a ocupat de cercetarea, dezvoltarea și construirea acestuia, pentru a se asigura că îndeplinește cele mai înalte standarde educaționale.
Acest curs TOMMY HILFIGER FutureLearn a fost conceput pentru a oferi o înțelegere clară și un plan despre ceea ce înseamnă mentoratul și schimbarea în cadrul unei colectiv tuturor celor care își doresc să facă o schimbare pozitivă în comunitățile de care aparțin, Găzduit de Randy Savvy de la Compton Cowboys, cursul explorează puterea mentoratului prin prisma poveștilor personale și călătoriilor ale celor de la Compton Cowboys, făcând astfel cunoscută istoria afro-americanilor cowboy. Cursul durează două săptămâni și poate fi finalizat în ritmul cursantului.
Prima săptămână:
- Descoperă: Utilizatorii învață ce este mentoratul comunitar și cum poate arăta diferit pentru oamenii din întreaga lume.
- Explorează: Randy împărtășește experiențele sale care au dus la transformarea Compton Cowboys în mentori și modele de urmat, subliniind astfel forța mentoratului în schimbarea dintr-o comunitate.
- Visează: Randy împărtășește visul Compton Cowboys de a consolida faptul că Black Lives Matter și importanța menținerii unei perspective deschise în călătoria spre schimbare și înțelegere.
- Reflectează: Utilizatorii reflectă la ceea ce au învățat până acum și la modul în care acest lucru îi va sprijini în crearea propriilor călătorii de mentorat comunitar.
A doua săptămână:
- Discută: Utilizatorii iau în considerare experiențele lor personale de mentorat și modul în care ideile lor evoluează pe baza a ceea ce au învățat până acum.
- Provocare: Utilizatorii învață să susțină pasiunea pentru schimbarea comunității și promovarea acestei idei, chiar și în fața anumitor provocări.
- Acțiune: Randy învață cursanții cum să transforme ideile în acțiune pozitivă prin încrederea de sine și munca în echipă.
- Încheiere: Un scurt test prin care utilizatorii descoperă ce au învățat, iar Randy închide cursul cu observațiile sale finale.
Din dorința de a dota pe deplin participanții cu instrumentele și înțelegerea necesare pentru a stimula schimbările sociale, Tommy Hilfiger a conceput aceste cursuri FutureLearn ce se concentrează pe creșterea încrederii de sine, sustenabilitate, comunitatea LGBTQIA +, construirea unei comunități, intersecționalitate. Prin intermediul platformei, participanții vor avea un spațiu sigur pentru a explora experiențe diverse, a-și împărtăși visele personale și provocările unice. Pentru mai multe informații cu privire la angajamentele de sustenabilitate ale lui Tommy Hilfiger, accesați sustainability.tommy.com.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
UNDE: FutureLearn.com
CÂND: March 29, 2021
# # #
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondată în 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente în magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri și o rețea extinsă de magazine selecționate.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numită distribuitor exclusiv și partener de franciză al CALVIN KLEIN în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul său este proiectarea și comercializarea de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport de înaltă calitate pentru bărbați, articole de îmbrăcăminte și îmbrăcăminte sport pentru femei, îmbrăcăminte pentru copii, colecții de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale și îmbrăcăminte de casă), încălțăminte și accesorii. Prin intermediul unor parteneri licențiați, Tommy Hilfiger oferă produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, șosete, mici articole din piele, articole de uz casnic și genți de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS constă în îmbrăcăminte din denim și încălțăminte pentru bărbați și femei. Colecția este completată de o varietate mare de genți, accesorii și parfumuri.