Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to go & VIWA Vitamin Water

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to go & VIWA Vitamin Water

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to go & VIWA Vitamin Water – Începând cu luna mai, un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to go & VIWA Vitamin Water. Dezvoltată ca rezultat al unui parteneriat strategic cu brandul VIWA, noua gamă de apă cu vitamine vine cu un nou ambalaj, mai mare, de 600 ml, cu noi arome și rețete îmbunătățite, pentru a răspunde cerințelor celor mai exigenți consumatori în materie de calitate, gust și beneficii pentru organism.

Noua gamă cuprinde 6 sortimente naturale, cu un conținut ridicat de vitamine și minerale, și cu adaos de extracte de plante, precum ceai verde, ginkgo biloba, aloe vera, ce aduc beneficii suplimentare organismului. Toate produsele sunt fără îndulcitori artificiali, fără coloranți și conservanți artificiali și fără zahăr. Se folosesc doar îndulcitori naturali, iar produsele au un număr mic de calorii, de doar 6 kcal/600 ml pentru gama ZERO, în timp ce produsele din gama LOW calories au între 48 și 60 kcal/sticla de 600 ml.

Odată cu un nou ambalaj, cu un gramaj mai mare, acum de 600 de ml, brandul vine și cu o abordare mai sustenabilă, sticlele fiind realizate 50% din PET reciclabil.

„Zâmbeşte, avem şi apă! Cu vitamine. 5 to go a depășit de mult granițele segmentului de cafea, devenind sinonim mai degrabă cu un stil de viață pe care îl regăsim frecvent în alegerile celor care fac parte din comunitatea noastră. Astfel, ultimii 2 ani au însemnat pentru 5 to go #nudoarcafea și au adus diversificarea portofoliului de produse din cafenele, dar și o gamă dedicată pentru retail, cu produse sănătoase, cu aport scăzut de zahăr, bio, vegane sau fără gluten. Pentru noi, aceasta este o direcție strategică, de a dezvolta sub brandul 5 to go produse funcționale ce completează stilul de viață al consumatorului modern, produse mai sănătoase, ce aduc mai multă energie pentru a face față ritmului cotidian alert. Prin parteneriatul cu VIWA am putut răspunde cererii în creștere de pe segmentul de apă cu vitamine cu un produs ideal, cu gust deosebit și cu un aport benefic asupra organismului prin vitaminele și mineralele pe care le aduce, cele mai importante pentru viața de zi cu zi. Am urmărit de mult timp acest brand și am apreciat de la început calitatea produselor și promisiunea respectată față de consumatori, de a livra cea mai sănătoasă variantă de hidratare, cu vitamine și minerale”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Noul produs este destinat atât segmentului HoReCa, cât și celui de retail, modern și tradițional și va putea fi găsit pentru început în toate locațiile 5 to go din țară, dar și în cele mai importante lanțuri de retail. Obiectivul este de a dezvolta rețeaua de distribuție până la finalul acestui an, pentru a crea premisele de creștere în 2023.

„După cinci ani de activitate intensă și dinamică pe piața din România, VIWA vitamin water continuă strategia de dezvoltare, investind constant în soluții inovatoare și durabile, în oferte competitive și produse adaptate cerințelor pieței. Parteneriatul dintre 5 to go și VIWA vitamin water combină expertiza cu know-how-ul și marchează un pas important în susținerea obiectivelor noastre strategice, și anume de a fi prezenți în toate ocaziile de consum și de a fi alături de clienți 7 zile din 7,  oferindu-le  produse și servicii personalizate”,  a declarat Sorin Boaje – Administrator & Director General Best Service Distribution – unic importator VIWA Vitamin Water în România.

Gama de apă cu vitamine 5 to go & VIWA Vitamin Water se lansează în 6 sortimente: rețete îmbunătățite pentru Immunity cu vitamina C și D3, Immunity cu vitamina C și D3 varianta ZERO, Body Pro cu aloe vera și zinc, Vitality cu cafeină naturală obținută din fructul guarana, Magnemax cu magneziu și complex de vitamine B, precum și noul sortiment Brainboost ZERO cu ginkgo biloba și ceai verde. Rețetele produselor au fost concepute cu nutriționiști și specialiști de renume mondial, pentru a oferi consumatorilor un produs funcțional de calitate excepțională, cu un conținut scăzut de calorii și cu beneficii superioare comparativ cu alte produse din categorie, asigurând un procent ridicat din necesarul zilnic pentru organism recomandat de specialiști.

 

 

Despre 5 to go

5 to go a luat naștere în 2015, iar la finalul anului 2021 a ajuns aproape de pragul de 300 de unității, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.

 

 

 

My title page contents