YARA SHAHIDI A PURTAT TOMMY HILFIGER LA FINALA NEW LEGACY CHALLENGE

YARA SHAHIDI A PURTAT TOMMY HILFIGER LA FINALA NEW LEGACY CHALLENGE

YARA SHAHIDI A PURTAT TOMMY HILFIGER LA FINALA NEW LEGACY CHALLENGE – Tommy Hilfiger anunță că Yara Shahidi, actriță premiată, producătoare și lider renumit în domeniul incluziunii, a participat la finala New Legacy Challenge de la The Metrograph din New York, pe 24 mai 2023, îmbrăcată în Tommy Hilfiger. În timpul evenimentului, Tommy Hilfiger și Yara Shahidi au anunțat-o pe Megan Smith ca fiind câștigătoarea premiului. Ea va primi un grant de 25.000 USD și oportunitatea de a realiza o colecție capsulă alături de echipa de design Tommy Hilfiger.

Aflată la cea de-a doua ediție, New Legacy Challenge este o competiție de design dezvoltată printr-un parteneriat între Tommy Hilfiger’s People’s Place Program și Harlem’s Fashion Row (HFR). Creată pentru a oferi sprijin în carieră și acces comunităților subreprezentate în modă, New Legacy Challenge celebrează vocile unei noi generații de designeri BIPOC.

Programul People’s Place a fost lansat în iulie 2020 ca o platformă pe trei piloni din dorința de a promova reprezentarea diverșilor lideri din modă și din industriile creative. Cu accent pe parteneriatele dezvoltate de-a lungul timpului, oferirea accesului în carieră și leadership-ului în industrie, programul urmărește să realizeze schimbări consistente, pe termen lung. Programul își ia numele de la primul magazin Tommy Hilfiger care a fost deschis în 1969 în orașul natal al lui Hilfiger, Elmira, New York. La doar 18 ani, Hilfiger a creat People’s Place ca un spațiu dedicat pentru ca oameni din toate categoriile sociale să se reunească pentru a se bucura de artă, muzică, modă și cultura pop. Modelat de revoluția culturală din anii 1960, magazinul original a stimulat un schimb de idei, a încurajat exprimarea de sine autentică și a contestat normele sociale. În acest spirit a fost fondat și va continua să se extindă noul Program People’s Place.

Pentru mai informații vă rugăm să accesați: https://tom.my/tommy-x-harlems-fashion-row

CINE: Yara Shahidi a purtat o cămașă albă din bumbac, cu nasturi, din colectia Primăvară 2023 TOMMY HILFIGER, pantaloni din denim lejer, cu monogramă, și cravată asortată din denim cu monogramă.

UNDE: New York, New York

CÂND: Miercuri, 24 Mai, 2023

 

# # #

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

Despre Harlem’s Fashion Row

Înființată în 2007 de Brandice Daniel, organizația sprijină tinerele talente și oferă o platformă pentru designerii de culoare și latino subreprezentați. Harlem’s Fashion Row (HFR) implică publicul și aliniază partenerii de brand cu tinerii designeri de culoare. Misiunea HFR este să descopere și să prezinte talentul acestora printr-o platformă de evenimente naționale și programe personalizate. Organizația inițiază evenimente inovatoare care atrag diverse persoane influente conectate la industria modei. Obiectivul lor este de a oferi oportunități reale de afaceri oamenilor de culoare din modă pentru a-și prezenta abilitățile într-o industrie, care este adesea inaccesibilă acestui grup. Pentru a afla mai multe, vă rugăm să vizitați www.harlemsfashionrow.com.

 

 

 

 

My title page contents