TOMMY HILFIGER LANSEAZĂ COLECȚIA CAPSULĂ TOMMY JEANS ÎMPREUNĂ CU KEITH HARING

TOMMY HILFIGER LANSEAZĂ COLECȚIA CAPSULĂ TOMMY JEANS ÎMPREUNĂ CU KEITH HARING

TOMMY HILFIGER LANSEAZĂ COLECȚIA CAPSULĂ TOMMY JEANS ÎMPREUNĂ CU KEITH HARING – Doi pionieri ai culturii din New York au creat împreună o colecție, având în spate aceeași moștenire comună, în timp ce „Tommy X Keith Haring” celebrează mesajul că „Arta este pentru toată lumea”.

Tommy Hilfiger anunță lansarea unei colecții capsule TOMMY JEANS și Keith Haring. Tommy Hilfiger și Keith Haring au împărtășit aceeași pasiune pentru democratizarea artei și a modei în New York-ul anilor 1980, un sentiment ce poate fi rezumat în mesajul lui Haring, „Arta este pentru toată lumea”, care descrie spiritul legendarului său POP SHOP de pe  Strada Lafayette 292. Astăzi, această energie continuă să inspire viziunea incluzivă a lui Tommy Hilfiger „Welcome All”, reflectând modul în care a pus inițial bazele brand-ului său american.

Sentimentul acesta se regăsește într-un mod contemporan în colecția Tommy x Keith Haring, deoarece expresiile grafice ale lui Haring sunt puse pe modelele clasice TOMMY JEANS, iar moda este îmbinată cu arta în piese care amintesc de o estetică sinonimă atât cu rădăcinile pionierilor culturali în hip-hop cât și ai orașului New York.

Keith Haring este o figură emblematică a New York-ului și reprezintă spiritul creativ al orașului”, a spus Tommy Hilfiger. „Am împărtășit același angajament față de incluziune, exprimarea sineului și răspândirea optimismului. Această colecție canalizează pozitivitatea și aduce energia inconfundabilă a lui Keith în stilul prep modern.”

Colecția Tommy x Keith Haring prezintă articole de îmbrăcăminte pentru bărbați, femei și noutăți acoperite de grafica inconfundabilă a lui Haring. Siluetele relaxate prep devin o pânză pentru opera de artă a lui Haring, ilustrată cu pictograme pe piese vestimentare realizate prin tratamente de vopsire, decolorare cu UV și spălare.

Piesele cheie includ o jachetă varsity din lână, cu un câine care dansează desenat pe mânecile din piele și o față – inimă pe piept, realizată din bumbac chenille, plus o jachetă unisex din denim, cu un mix al clasicelor figurine dansatoare realizate de Haring. Tricoturile, puloverele și hanoracele inspirate de estetica vintage americana prezintă pictograme, inclusiv bebelușul strălucitor, care simbolizează inocență, bunătatea inerentă și potențialul tinereții, și fața cu trei ochi care s-au remarcat în POP SHOP. Haring a folosit adesea invitațiile și afișele ca formă de artă, reprezentând un alt mod de a-și împărtăși munca cu publicul, iar acest lucru prinde viață într-o combinație de top și pantaloni scurți pentru femei, cu grafica unei invitații la expoziția sa de la Westbeth Paint’s Space din 1991. Un tricou alb arată nouă Polaroid-uri ale lui Haring făcute de-a lungul carierei sale, inclusiv o fotografie centrală cu masca pe care a făcut-o în timp ce explora arta în diferite medii la Școala de Arte Vizuale.

Campania, fotografiată de Elliot Kennedy, este inspirată de influența lui Haring și de mișcarea pop art, iar imaginile prind viață într-o pânză de culoare peste chipuri optimiste. Suprapunerile texturate din vopsea, marker și cretă amintesc stilul său multidisciplinar și DIY.

Imaginile video, realizate de Thomas Nuijten, prezintă vocea creativilor din generația următoare, în timp ce artistul digital Gabriel Massan și muziciana Talia Goddess oferă fragmente sonore care amintesc de sentimentul de comunitate pe care Haring și Hilfiger l-au creat pentru prima dată cu mulți ani în urmă.

Sărbătorind spiritul și misiunea creativă a mesajului „Arta este pentru toată lumea”, o expoziție va fi prezentată la renumita galerie de artă din Los Angeles, The Broad, în perioada 27 mai-8 octombrie. Peste 120 de lucrări și materiale de arhivă vor fi prezentate explorând practica și viața lui Haring, arătând utilizarea vibrantă a culorii și a lucrărilor în linii energice.

Parteneriatul a fost realizat în colaborare cu Artestar, o agenție globală de acordare a licențelor și consultanță creativă care reprezintă importanți artiști, fotografi, designeri și creativi.

 

În România, colecția este disponibilă exclusiv pe tommy.com.

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind @TommyJeans, @KeithHaringFoundation, #TommyJeans și #TommyxKeithHaring.

# # #

Despre SARKK

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brand-ul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. Tommy Hilfiger oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

Vânzările globale în retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD în 2021, iar brand-ul este susținut de peste 16.000 de asociați din întreaga lume – prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al său, tommy.com.

My title page contents