Smoothi-uri pentru gravide. 7 smoothi-uri delicioase și nutritive

Smoothi-uri pentru gravide

De ce smoothi-uri pentru gravide? Deoarece smoothi-urile ar putea fi mâncarea perfectă în timpul sarcinii. Versatile și ușor de luat oriunde, smoothi-urile pot fi alegerea ta dacă ești însărcinată. 

 

Dacă ești pe cale să devii mamă este deosebit de important să îți alegi alimentele cu atenție. Este necesar să consumi o varietate de fructe și legume, o cantitate mare de surse de calciu și proteine ​​și vitamine, în special acid folic, fier și vitamina C.

Iată câteva combinații de smoothi-uri pentru gravide! Cu cel mult cinci ingrediente fiecare, ele se prepară rapid și ușor.

1. Sfeclă roșie, rodie și portocală

100 ml suc de rodii, 100 ml suc de portocale și 1 sfeclă roșie fiartă. Le mixezi bine în blender și adaugi cuburi de gheață (opțional). O combinație bogată în antioxidanți, vitamina C și acid folic. În plus, un studiu arată că rodia ar putea juca un rol în nașterile sănătoase.

2. Fructe de pădure și iaurt

200 g fructe de pădure congelate, 2 banane mici congelate, 6 linguri iaurt bogat în calciu (preferabil grecesc), 1 cană lapte slab degresat și 1 lingură miere.Totul la blender. Dacă amestecul este prea gros, îl subțiezi cu puțin lapte. O sursă bogată de vitamine și proteine pentru ​​tine și copilul tău. Pentru oase și mușchi puternici.

3. Citrice proaspete și banane

1 1/2 cană suc de portocale proaspăt stors, 1 lingură suc de lămâie proaspăt stors, 1 ceașcă de căpșuni și 1-1 1/2 banană coaptă. Totul la blender. Încărcă-l pe bebe cu vitamina C, vitamină care ajută la formarea colagenului și la absorbția fierului (lucru valabil și în cazul tău). În plus, bananele sunt bogate în potasiu, ceea ce  ajută la prevenirea crampelor.

4. Smoothi-uri pentru gravide. Fructe și semințe de in

1 cană de căpșuni congelate, 1 cană de lapte de soia cu vanilie, 2 linguri semințe de in și o lingură de miere. Mixezi până se omogenizează bine și adaugi câteva cuburi de gheață, dacă dorești. Semințele de in conțin Omega 3, excelent pentru sănătatea creierului și a inimii.

5. Unt de arahide, banană, lapte de cocos congelat și lapte vegetal

200 g ciocolată cu conținut scăzut în grăsimi, din lapte de soia sau de migdale, 2 linguri unt de arahide, 1 pumn frunze de baby spanac și o banană congelată. Totul se dă la blender. Banana se folosește pentru a îndulci gustul smoothi-ului, dar și pentru potasiul conținut.

Acest smoothie nu este doar bogat în substanțe nutritive, dar îți va satisface pofta de dulce pentru mult timp după ce l-ai consumat.

Arahidele și untul de arahide sunt celulele proteinelor, făcând acest lucru o alegere inteligentă în timpul sarcinii, deoarece ajută creșterea copilului în timpul celui de-al doilea și al treilea trimestru al sarcinii. Untul de arahide este, de asemenea, o sursă excelentă de acid folic, vitamina E, grăsimi monosaturate (grăsimea „sănătoasă”) și fibre.

6. Smoothie de avocado

1 ceașcă de spanac,1 avocado, 1 lingură miere, 1 cană de apă și 1 cană de iaurt simplu. Toate se mixează în blender. Super-fructul avocado este bogat în grăsimi „bune”, fibre, acid folic, vitamina E și multe altele.

7. Spanac și portocale, o bombă de vitamine

1 cană de frunze baby spanac, 3 portocale decojite și 1/2 cană de lapte de nucă de cocos. Se pun în blender și se mixează bine. Combinația de spanac și portocale este ideală pentru gravide. Vitamina C din portocale ajută organismul să absoarbă fierul conținut în spanac.

My title page contents