Cum combați durerile menstruale? 6 metode naturale:

Cum combați durerile menstruale? Dureri de burtă, dureri de spate și de sân, greață, diaree, oboseală, nervozitate și amețeli: acestea sunt doar câteva dintre simptomele care pot afecta adesea femeile în perioada menstruală.

Cu toate acestea, nu toate femeile se confruntă cu aceste neplăceri. Unele femei suferă foarte mult dn cauza simptomelor menstruale, în timp ce altele nu au niciun simptom.

Medicamentele nu trebuie să fie neapărat singura sursă de ameliorare a simptomelor menstruale. De fapt, există câteva remedii care pot aduce beneficii și ar putea rezolva supărările acestea lunare.

Cum combați durerile menstruale severe? Iată 6 remedii naturale:

Iata 6 sfaturi, de la cele mai tradiționale până la cele mai inovatoare remedii:

1. Căldura/Apă fierbinte

O sursă de căldură este cel mai popular remediu și întotdeauna recomandat de mame și bunici, precum și, probabil, cel mai eficient împotriva durerii și crampelor menstruale. Fie că este vorba de un duș, de clasica sticlă de apă caldă sau de cei mai moderni plasturi cu autoîncălzire, căldura ameliorează imediat durerile menstruale, deoarece relaxează mușchii prin reducerea crampelor și scade intensitatea crampelor, oferindu-ți, de asemenea, o senzație imediată de bine.

2. Sportul

Chiar dacă în zilele menstruației exstă tendința de a lenevi, puțină mișcare fizică ar putea fi în schimb soluția ideală pentru durerile tipice perioadei menstruale. De fapt, odată cu antrenamentul, organismul este capabil să elibereze o cantitate mare de endorfine, serotonină și dopamină, substanțe care ajută la ameliorarea durerii și stimulează o senzație de bunăstare generală.

Așadar, undă verde în special pentru activitățile „blânde”, precum yoga sau pilates, pentru a nu supraîncărca mușchii și a relaxa mintea. Nu este vorba de o stare de bine de moment, legată doar de zilele afectate de crampe. Pe termen lung, activitatea sportivă continuă poate ajuta la combaterea dismenoreei, sau a menstruației dureroase.

3. Ceaiuri calde din plante și suplimente

Sunt recomandate în special ceaiurile din plante care conțin mușețel, fenicul și nalbă. Acestea sunt un amestec de proprietăți relaxante, purificatoare și detoxifiante care dau imediat o senzație de bunăstare generală. Pe lângă acestea, sunt recomandate și coada șoricelului, cu proprietăți antispastice, și echinancea, un puternic antiinflamator.

Bea ceva fierbinte: nu doar băile fierbinți și sticlele cu apă fierbinte aplicate pe abdomen pot ajuta la ameliorarea durerlor menstruale, ci și consumul de ceva fierbinte poate ajuta la ameliorarea durerilor menstruale. Laptele fierbinte, infuziile și ceaiurile din plante pot fi de asemenea de un real ajutor.

În unele cazuri, chiar și lipsa de minerale poate contribui la producerea mai multor crampe și dureri menstruale. În special, dacă durerea este asociată și cu oboseala, sunt recomandate suplimentele de potasiu și magneziu, și cele pe bază de Omega-3 pentru a combate dismenoreea.

4. Apelează la condimente!

În general, condimentele fac ca mâncarea să fie mai gustoasă, dar sunt și un aliat prețios împotriva durerilor menstruale.

De exemplu, ghimbirul este un remediu excelent pentru ameliorarea senzație de balonare. De asemenea, acesta are efecte de calmare a durerii, precum și beneficii asupra digestiei. Alte condimente care pot fi utile în această fază: scorțișoara are o activitate purificatoare, iar ardeiul iute este un puternic antiinflamator. Mai ales atunci când este combinat cu ciocolată. Curry, de asemenea, este util pentru proprietățile sale antioxidante și anti-durere, care pot varia ca eficacitate în funcție de cantitatea de capsaicină.

5. Lemn dulce

Lemnul dulce, dacă este luat în mod regulat, mai ales în perioada dinaintea ciclului menstrual, poate reduce durerea provocată de crampe. În plus, lemnul dulce oferă și numeroase beneficii sistemului digestiv. Va ajuta la reglarea tranzitului intestinal, astfel că va reduce senzația de balonare.

6. Magneziul

Dacă te confrunți cu stări de nervozitate, iar starea ta de spirit nu este cea mai bună, poți încerca să iei magneziu. Acesta este un oligoelement care este un prieten bun al dispoziției, care ajută și la restabilirea ritmului somn-veghe.

Totuși, este posbil ca aceste remedii sau calmantele clasice să nu fe suficiente, iar dacă menstruația este destul de dureroasă încât să-ți compromită calitatea vieții, nu subestima problema. Cosnultă medcul!

 

My title page contents