Sondaj Mondelēz International State of Snacking: Consumatorii globali caută intenționat mai multe oportunități de a se răsfăța

Sondaj Mondelēz International State of Snacking: Consumatorii globali caută intenționat mai multe oportunități de a se răsfăța

Sondaj Mondelēz International State of Snacking: Consumatorii globali caută intenționat mai multe oportunități de a se răsfăța

  • Cei mai mulți dintre consumatori preferă să savureze o gustare de răsfăț, fără să se concentreze asupra ingredientelor
  • Consumatorii sunt de acord că gustările sunt unul dintre puținele momente de răsfăț pe care le au în aceste zile
  • Generațiile mai tinere iau gustări pentru a-și îmbunătăți starea de spirit, pentru a găsi confort sau pentru a gestiona stresul

Mondelēz International anunță noi perspective privind atitudinea consumatorilor față de ocaziile de răsfăț, în cel de-al șaselea raport anual State of Snacking™. Acesta este un studiu global privind tendințele de consum, care analizează modul în care consumatorii iau decizii în ceea ce privește gustările. În general, răsfățul rămâne în prim-planul categoriei de gustări, majoritatea consumatorilor alegând gustările ca recompensă sau răsfăț.

Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, sondajul „State of Snacking” urmărește comportamentele legate de gustări în rândul a mii de consumatori din 12 țări. Rezultatele ediției din 2024 arată că gustările rămân o modalitate accesibilă pentru consumatori de a avea un pic de satisfacție în viața de zi cu zi. Acest lucru poate explica de ce apetitul pentru biscuiți și fursecuri (cookies) este în creștere. Procentul consumatorilor globali care mănâncă biscuiți și/sau fursecuri cel puțin o dată pe săptămână a crescut cu 5% în ultimul an.

  • Accent pe plăcere: Când aleg o gustare pentru răsfăț, 76% dintre consumatori sunt de acord că preferă să se bucure de ea decât să se concentreze pe ingrediente.
  • O clipă de relaxare: 81% dintre consumatori spun că își găsesc momente de liniște pentru ei înșiși când consumă gustări – o creștere de 9% față de anul precedent.
  • Merit un răsfăț: Consumatorii caută mai multe ocazii de a se răsfăța, mulți dintre ei concentrându-se pe răsfăț pentru a spori starea de bine emoțională generală. 80% sunt de acord că folosesc gustările pentru a se recompensa după o zi productivă.

„Gustările de răsfăț sunt expresia perfectă a „culturii micilor plăceri” – o evadare practică și reconfortantă din rutina zilnică”, a declarat Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting la Mondelēz International. „Oamenii văd gustările ca pe o recompensă binemeritată și o modalitate de relaxare după o zi lungă.”

Mondelēz International continuă să fie un lider în industria gustărilor prin adaptarea la preferințele consumatorilor, în continuă evoluție, asigurându-se că fiecare gustare oferă o oportunitate de conectare și de conștientizare, acordând în același timp prioritate dorințelor consumatorilor.

Concluzii suplimentare din raportul 2024 State of Snacking pot fi descărcate din link-ul www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/.

 

Despre Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 36,4 de miliarde de dolari în 2024, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții și gustările coapte OREO, Rittz, LU, Clif Bar și Tate’s Bake Shop și ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră a Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe X la adresa www.x.com/MDLZ.

My title page contents